събота, 5 декември 2009 г.

[2009 New] Candy Dulfer - Funked up & Chilled out


И така нека започвамеее! Музиката.. за първото ми представяне реших да избера един албум от 2009, който носи изключително много музика.Даже не музика, ами направо МУЗИКА! Това е именно албумът на Candy Dulfer - Funked up & Chilled out. Jazz - funk тава от една от най-известните саксофонистки. Ако това име не ви говори нищо, както и на мен доскоро чуйте парчето Lily was here и веднага ще се сетите за кого става въпрос. След като наскоро
във влака чух въпросната песен реших вкъщи да погледна за какво иде реч и за моя голяма изненада, ужасно приятна в същото време, се оказа, че всъщност в основата на песента е жена и то на саксофона. В семейство на голям саксофонист Кенди е наследила и много от таланта му ушебийно.
Та след като си изтеглих първите няколко албума на Кенди Дълфер видях, че има и чисто нов албум от тази година.Бях очарован от това, което бях чул до момента и веднага го изтеглих и го пуснах в уредбата.Беше идеалното време за точно такава музика - към 1 през нощта, загасих големите лампи и само на нощно осветление си пуснах CD-то. Албумът е двоен като логично първата част е Funked Up, а втората Chilled out. Funked Up съдържа 12 песни със по-бързичко, по-фънк звучене, каквото се срещаше не малко и в предните й албуми и най-вече на сцената. Фънк и R&B се съчетават в една идеална хармония за около 45 минути. Песните бяха точно толкова дълги колкото трябва.Не отегчаващи, достатъчно, за да им се насладиш.Втората част на албума - Chilled out отново загатва от заглавието е по-отпускаща. Изцяло инструментален диск, носещ атмосферата на някой класически филм от 90-те. Въпреки че много харесах Funked Up, определено фаворитите ми са тук. Повече от полвината песни ме грабнаха от първо слушане, а вече повече от 2 седмици Still I love, Ambiente, Supernatural и Oda Al Vino не слизат от плейъра ми, а подозирам,че скоро няма и да ми писнат. След като това беше една от по-сериозните ми стъпки в джаза (не броя 10тина отделни песни, които харесвам) съм много доволен, че открих Кенди и нейната музика и още повече съм благодарен за този албум. При истински професионалисти като нея не може да не очакваш най-доброто. Оценка 10/10 !!!

1 коментар: